2020. január 5., vasárnap

Fülszöveg

L.J. Shen

Bane
Fordította: 

A Burning Rebels csapata



Bane
Meztelen szörfös. Megrögzött füves. Csaló, hazug, tolvaj és szélhámos. Amikor utoljára hallottam róla, gazdagokat zsarolt, és a feleségeiket dugta a megélhetéséért.
Ezért is lepődtem meg nagyon, amikor a küszöbömön találtam őt, a barátságomat, a segítségemet kérve, és ami a legzavarbaejtőbb, hogy mindezt alázatosan.
A helyzet az, hogy kivontam magam a forgalomból. Szó szerint töröltem a fiúkat az életemből. Véglegesen.
A probléma az, hogy Bane nem fiú, hanem talpig férfi, én pedig belezuhanok és fuldoklom az édes, tökéletes hazugságaiba.

Jesse Carter
Pokolian dögös és jéghideg.
A létezéréséről se tudtam, míg egy zsíros, szaftos üzlet az ölembe nem hullott. A részese, egy kis játékszer, amellyel elüthetem az időt.
Ő a biztosíték, egy eszköz a cél eléréséhez, és bónusz, hogy üzletet köthessek az olajmágnás mostohaapjával.
Jesse Carter minden másnál keményebb dió, de fogalma sincs róla, hogy megvannak a fogaim hozzá.

Fejezetek: Prológus + 29 fejezet + Epilógus


3 megjegyzés:

  1. Ez is jó kis történet lesz! Várom nagyon! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Hali! Lehet tudni, hogy hány fejezetes?

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Ez is szuper lesz, mint mindegyik,amit fordítotok!😘😘😘

    VálaszTörlés